دیدار رییس دانشگاه فرهنگیان استان با مدیر و کارکنان امور مالی دانشگاه
جلسه دیدار رئیس و معاون هماهنگی دانشگاه فرهنگیان استان باکارکنان امورمالی دانشگاه به منظور طرح و تبادل نظر پیرامون مسائل ومشکلات جاری این حوزه برگزار شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان کرمان، درهجدهمین روز از مردادماه نشست کارکنان حوزه مالی دانشگاه فرهنگیان استا با دکتر توان رئیس دانشگاه فرهنگیان استان دردفتر ایشان برگزارشد.
دکتر توان درابتدای این جلسه طی سخنانی ضمن تسلیت ایام سوگواری سید وسالار شهیدان امام حسین علیه السلام و یاران باوفایش، با اشاره به آیه ۱۶ سوره حدید گفتند : خداوند درهمه حال حاضر وناظر براعمال ماست و انشاالله پروردگاربه ماتوفیق دهد درصراط مستقیم گام برداشته ویک لحظه مارا به خودمان واگذار نکند.
رئیس دانشگاه فرهنگیان استان درادامه درخصوص مباحث مالی دانشگاه نکاتی را بیان داشتند.
ایشان تاکید کردند:خریدها با نظارت امور مالی وفقط از طریق کارپردازها انجام شود ،خرید تجهیزات براساس مصوبه کمیته تعمیر وتجهیز صورت گیرد،سندهای کارپردازی توسط حسابداران معطل نشود،انبارها بویژه انبار موادغذایی تمییز ،مرتب ومنظم باشندهمچنین ورود وخروج اجناس به انبارهابا نظارت معاونت دانشجویی وبر اساس ضوابط وقانونمند باشد.
درادامه جلسه دکتر یعقوبی معاون هماهنگی دانشگاه ضمن تسلیت ایام ماه محرم گفتند : انشاءالله خداونددراین ایام به ما توفیق دهدکه هم شور حسینی وهم شعور حسینی داشته باشیم.
وی ادامه داد:حوزه مالی حوزه پرتلاش همراه با چالش فراوان میباشد و برگزاری این جلسات برای اینست که کارمان را به طور صحیح و درست انجام دهیم.
معاون هماهنگی دانشگاه تاکید کرد:باید در چهارچوب قانون گام برداشته وسعی کنیم با صبر ،دقت ،نظم وانضباط و انجام به موقع امور دچار مشکل نشویم وآنچه فصل والخطاب است قانون ومقررات میباشد.
سپس مهدی پور مدیرامورمالی دانشگاه گفت: برگزاری این جلسه برمبنای نظرات وپیشنهادات همکاران حوزه مالی وبرای برطرف شدن موانع میباشد.
وی ضمن اشاره به ثبت آیتم های موجود در فاکتور همچنین صحیح بودن آنها، تاکید کرد:براساس دستور العمل ها باید فاصله دریافت فاکتور تا پرداخت آن درکوتاهترین زمان ممکن انجام شود.
بنابراین گزارش درادامه جلسه سایر اعضا پیرامون مسائل ومشکلات واحدهای مربوطه نکاتی را ذکر کردند.
۰۳:۵۲ بعدازظهر