مدیریت امور پردیس های استان کرمان


 به اطلاع آن دسته از دانشجومعلمان ورودی 96 و ماقبل پردیس خواجه نصیرالدین طوسی و شهید باهنر کرمان که در بهمن ماه 1400 فارغ التحصیل شده اند می رساند جهت انجام امور فارغ التحصیلی خود روز های 11 و 12 بهمن ماه با رعایت نکات ذیل به پردیس خود مراجعه کنند:
گام نخست، رفع نواقص احتمالی "پرونده تحصیلی" است. در صورتی دانشجویان موارد زیر در پرونده بایگانی آن ها موجود نباشد؛ به هیچ عنوان امکان فارغ التحصیلی آن ها وجود ندارد:
فرم 502
فرم شماره3
کپی برابر اصل سند تعهد محضری
اصل مدارک متوسطه و پیش دانشگاهی
ریزنمرات متوسطه و پیش دانشگاهی
تاییدیه تحصیلی متوسطه و پیش دانشگاهی
کپی کارت ملی جدید( پشت و رو )
کپی شناسنامه(تمام صفحات شناسنامه)
احکام استخدامی سال های 96 الی 400
اصل کارت دانشجویی
گام دوم، رفع  "بدهی مالی" است. دانشجویان باید احکام استخدامی سال های 96 الی 400( بسیاری از دانشجویان این احکام را ندارند. همراه داشتن این احکام جهت تسویه حساب ضروری است) و همچنین دانشجویانی که به صورت 8 ترمه فارغ التحصیل می شوند(ورودی های بهمن) بایستی کلیه فیش های حقوقی مهر تا دی ماه سال1400را نیز همره داشته باشند.
دانشجویان باید کارت بانکی که رمز دوم (پویا)  بانکی داشته باشد(این موضوع از ضروریات است)

بدون هیچ گونه عجله و تجمع با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری های فیزیکی باید فرایندهای زیر را انجام دهید:
1️⃣  به امور « امور آموزش » مراجعه کنید و ضمن اطلاع از وضعیت پرونده تحصیلی خود فرم خود را دریافت کنید
2️⃣  در صورتی دانشجویی کتابی از کتابخانه امانت گرفته باشد؛ همراه داشتن کتاب الزامی است.
3️⃣  « امور مالی » دانشگاه در قسمت اول ساختمان اداری مستقر است.
4️⃣  قسمت دبیرخانه در طبقه همکف ساختمان اداری مستقر است
 
دانشجویان می بایست به منظور جلوگیری از تجمع، ابتدا به  امور « آموزش » مراجعه کنند. پس از اتمام کار در این قسمت به « امور مالی » مراجعه نمایند.
بعد از اتمام کار و اخذ رسید از امور مالی به دبیرخانه مراجعه کنید و نامه معرفی به اداره محل خدمت خود را با صبر و بردباری از دبیرخانه دریافت کنید.