مجتبی پورکریمی
استادیار - گروه علوم تربیتی
1)اطلاعات فردی:
نام و نام خانوادگی: مجتبی پورکریمی هاوشکی
2) تحصیلات
کارشناسی، سال اتمام 1385 رشته علوم تربیتی ،دانشگاه شهید باهنر کرمان
کارشناسی ارشد، سال اتمام،1389 رشته تاریخ و فلسفه آموزش و پرورش، دانشگاه تهران
دکتری، سال اتمام 1393، رشته فلسفه تعلیم و تربیت، دانشگاه تربیت مدرس
3) مقالات چاپ شده در نشریات پژوهشی و معتبرداخلی
مجتبی پورکریمی،حجت حسنی، مراد یاری " تبیین تربیت هنری از منظر رویکرد تلفیقی رئالیسم انتقادی باسکار " فصلنامه علمی پژوهشی علوم تربیتی دانشگاه شهید چمران، دوره 6 شماره 2، 1392 صص 5-22
مجتبی پورکریمی،خسرو باقری ، علیرضا صادق زاده " تبیین پژوهش انتقادی- استعلایی از منظر رئالیسم انتقادی باسکار"فصلنامه علمی پژوهشی تعلیم و تربیت.شماره122 ، 1393، صص 10-38
مجتبی پورکریمی، خسرو باقری، علیرضا صادق زاده "تبیین پژوهش میان رشته ای از منظر هستی شناسی رئالیسم انتقادی باسکار" فصلنامه علمی پژوهشی مطالعات میان رشته ای.دوره 6، شماره 3، ، 1393 صص 171-137
مجتبی پورکریمی،حجت حسنی، علی کریمی " آسیب شناسی تربیت هنری در کتب جدید و قدیم هنر" فصلنامه نوآوریهای آموزشی.شماره56 ،14 ، 1394، صص 60 تا 75
رضا صابری،امیر حسن کیذوری، سکینه محبی امینف مجتبی پورکیمی" طراحی الگوی برنامه درسی هنر آموزش های عمومی" فصلنامه مطالعات برنامه درسی ایران.شماره39 ،10 ، 1395،صص154-133
مراد یاری، مجتبی پورکیمی" چیستی و چگونگی فلسفه ورزی و پیامدهای آن در فرایند تدریس معلمان" پژوهشنامه مبانی تعلیم و تربیت شماره 8 ،1، 1397 صص 66-43
مجتبی پورکریمی، رسول اسکندری، مراد یاری" ایدئالیسم افلاطونی به مثابه منطق کشف ایده ها و پیامدهای آن در تربیت"دو فصلنامه فلسفه تعلیم و تربیت.دوره 1 شماره3 ، 1397 ،صص 57-85
مجتبی پورکریمی، آرین بیگدلی اصول و روشهای تربیت اسلامی با تأکید بر سورة کهف فصلنامه سراج.دوره 4 شماره 11، 1393 ، صص 112- 133
مجتبی پورکریمی، مراد یاری تبیین و بررسی عدالت تربیتی از دیدگاه امام علی(ع). فصلنامه پژوهش های تعلیم و تربیت اسلامی.کرمان.سال 6 ، 9 ،1394 صص 23-5
4) مقالات ارائه شده در همایشهای ملی و بین المللی داخلی
مچتبی پورکریمی/ چیستی، چرایی و چگونگی تربیت هنری در منظر کلاسیک، مدرن و پست مدرن / دوره اول / همایش فلسفه تعلیم و تربیت دانشگاه تربیت مدرس/1389/ دانشگاه تربیت مدرس
مجتبی پورکریمی/ تبیین چیستی و چگونگی پژوهش رشته ای و میان رشته ای در فلسفه تعلیم و تربیت از منظر رئالیسم انتقادی باسکار/ دوره سوم/ همایش فلسفه تعلیم و تربیت/ 1391/ اصفهان
مجتبی پورکریمی/ تبیین چیستی و چگونگی پژوهش انتقادی در فلسفه تعلیم و تربیت از منظر رئالیسم انتقادی باسکار/ دوره سوم/همایش فلسفه تعلیم و تربیت/ 1391 / اصفهان
مجتبی پورکریمی، علیرضا صادق زاده/ تبیین و مقایسه مفروضات هستی شناسی و معرفت شناسی رئالیسم انتقادی باسکار و رئالیسم انتقادی علامه طباطبایی/ دوره چهارم/همایش فلسفه تعلیم و تربیت/1392 / مشهد
مجتبی پورکریمی/ مقایسه و بررسی سه رویکرد رئالیسم کلاسیک،علمی و انتقادی/ دوره چهارم/ همایش فلسفه تعلیم و تربیت/ 1392/ مشهد
مجتبی پورکریمی/ روش شناسی مطالعات دینی از منظر رئالیسم انتقادی باسکار/ دوره پنجم/ همایش فلسفه تعلیم و تربیت/ 1393/ کرمان
مجتبی پورکریمی، عباس تقی زاده، رضا فخاری/تربیت رسانه ای/دوره اول/همایش دوران دانشجویی/1397/ کرمان
عباس تقی زاده، مجتبی پورکریمی/ فضای مجازی:چالشها و فرصت ها/ دوره هشتم/همایش فلسفه تعلیم و تربیت/ 1397/ زاهدان
5)داوریهای انجام شده
پنجمین همایش انجمن فلسفه تعلیم و تربیت ایران/1393/ 31/ 2
6) فعالیتهای اجرایی
مدیرگروه علوم تربیتی، دانشگاه فرهنگیان 1396-1397
معاون گروه علوم تربیتی، دانشگاه فرهنگیان، 1397-1400