مدیریت امور پردیس های استان کرمان

جلسه ستاد توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز در دانشگاه فرهنگیان استان کرمان برگزار شد

اولین جلسه ستاد توسعه و ترویج فرهنگ نماز در دانشگاه فرهنگیان استان کرمان درسال 98 در تاریخ سه شنبه 98/3/21 با حضور دکتر توان رئیس دانشگاه فرهنگیان استان، حجه الاسلام قناد زاده مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان استان، رؤسای پردیس های برادران و خواهران، کارشناسان فرهنگی و نهاد مقام معظم رهبری در دفتر مدیریت امور پردیس های استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان کرمان در ابتدای این جلسه و پس از تلاوت آیات نورانی وحی، دکتر توان با اشاره به آیاتی از کلام ا... مجید و احادیث و روایاتی از ائمه اطهار در خصوص اهمیت نماز به ویژه برپایی نماز جماعت و اول وقت، اظهار داشت: هرکس در وظایفی که به عهده دارد کوتاهی نمایند دچار اندوه می شوند و کارهایی مثل تبلیغ نماز و یا همت کردن در برپایی و اقامه نماز ممکن است در چارچوب وظایف کاری و اداری افراد نباشد ولی انجام اینگونه اعمال برای رضای خداوند متعال و عاقبت به خیری انسان می باشد.

رئیس دانشگاه فرهنگیان استان در ادامه با اشاره به جلسات ستاد اقامه نماز در سال گذشته از پیگیری ها و اقداماتی که در این حوزه به ویژه بهسازی و تجهیز نمازخانه ها انجام شد تقدیر و تشکر کردند.

دکتر توان در ادامه ضمن تأکید بر برنامه ریزی مناسب در جهت گسترش فرهنگ نماز برای اساتید، کارکنان و دانشجویان خواستار ارزیابی و نیاز سنجی نمازخانه ها توسط کارشناسان مربوطه شدند.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین قناد زاده مسئول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان استان با اشاره به روایتی از پیامبر گرامی اسلام گفت: خداوند رحمتش بر سر کسانی هست که اجر زحمتشان در دنیا دیده نمی شود و ان شاءا... خداوند به ما توفیق دهد که نیت هایمان نیت خالص باشد. سپس با قرائت دستور جلسه، پیرامون موضوعات مطرح شده به ویژه تجلیل از خادمین نماز، گزارش ارسالی به سازمان مرکزی در خصوص فعالیت های صورت گرفته پیرامون نماز، همچنین ارائه طرح های پژوهشی در جلسه آینده شورای پژوهشی دانشگاه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفته و تصمیماتی اتخاذ شد.


نظرات کاربران