مدیریت امور پردیس های استان کرمان

دکتر توان در جلسه شورای اداری دانشگاه فرهنگیان کرمان اظهار داشت: فلسفه و راه و روش تربیت، خودسازی می باشد.

چهلمین جلسه شورای اداری دانشگاه فرهنگیان استان کرمان با حضور کلیه اعضا در دفتر دکتر توان رئیس دانشگاه فرهنگیان استان تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان کرمان، در ابتدای جلسه، دکتر توان ضمن تبریک عید سعید فطر اظهار داشت: راه و روش تربیت، تمرین و خودسازی می باشد و ماه مبارک رمضان تمرینی است تا در ماه های دیگر خطایی نداشته باشیم و رحمت، برکت و غفران الهی شامل حال ما شود.

رئیس دانشگاه فرهنگیان استان در ادامه از همکاران خواستند تا در کلیه بخش ها اقدامات و فعالیت های حوزه کاری خود را مستندسازی نمایند و در این زمینه اهتمام بیشتری داشته باشند.

سپس حجت الاسلام والمسلمین قنادزاده مسئول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان استان، ضمن تبریک عید سعید فطر گفت: در روایات داریم که از عید سعید فطر به عنوان قیامتت ذکر شده، همانگونه که در قیامت هر کسی منتظر بررسی و نتیجه اعمالش می باشد،انسان بعد از یک ماه عبادت، انس با قرآن و سحرخیزی، امید پاداش دارد زیرا که خداوند اوج مغفرت و احسان است. انشاءالله ماه مبارک رمضان زمینه ای برای رشد و ارتقاء معنوی ما باشد.

در ادامه رؤسای پردیس های برادران و خواهران به بیان مشکلات و مسائل پردیس های خود پرداخته و از اقداماتی که جهت امتحانات ترم دوم سال تحصیلی 98-97 انجام داده اند مطالبی را بیان داشتند.

سپس سایر اعضاء حاضر در جلسه به بیان نقطه نظرات و دیدگاه های خود پرداختند.


نظرات کاربران