مدیریت امور پردیس های استان کرمان

انتخاب نماینده اعضای هیأت علمی در جلسه شورای اساتید دانشگاه فرهنگیان استان کرمان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان استان کرمان، در سی امین روز از اردیبهشت ماه نود و هشت اولین نشست شورای اساتید دانشگاه فرهنگیان استان با حضور دکتر توان رئیس دانشگاه، رؤسای پردیس های برادران و خواهران و اعضای هیأت علمی دانشگاه در سالن کنفرانس برگزار شد.

در این جلسه ابتدا دکتر توان ضمن تبریک ماه مبار رمضان و میلاد با سعادت امام حسن مجتبی علیه السلام در سخنانی اظهار داشت: رمضان ماه بسیار با عظمتی است و همانطور که پیامبر گرامی اسلام صلی الله علیه و آله فرموده اند "رمضان به معنای سوزاندن گناه است" و تمرینی برای جلوگیری از گناه می باشد و امیدواریم که خداوند متعال به ما توفیق دهد که به برکت این ماه و شب های قدر از رحمت، مغفرت و برکات الهی برخوردار شویم.

وی سپس گفت: در این ماه با برکت بیشتر از همه به استغفار، خواندن قرآن و بعد صله ارحام و اصلاح ذات البین و... سفارش شده است.

رئیس دانشگاه فرهنگیان در ادامه از وصیت حضرت علی علیه السلام به امام حسن مجتبی علیه السلام در خصوص وظائف انسان مؤمن نسبت به برادر دینی خود سخن گفت و از جمله این وظائف به بذل و بخشش، مهربانی، نرمی و ملایمت در رفتار، فرو بردن خشم، پذیرش عذرخواهی و... اشاره داشت.

دکتر توان گفت: به هر حال می طلبد کسانی که در یک مجموعه هستند روابط خوبی با هم داشته باشند و نقش شما اساتید در دانشگاه نقش مهمی است زیرا شماها الگویید، شماها خط دهنده اید و همه به شما نگاه می کنند، پس سعی کنید در کارهایی که انجام می دهید به خصوص بحث گروه ها، بر مبنای اخلاق و احترام گذاشتن عمل نمائید زیرا همه ما می خواهیم روی تربیت دانشجویان کار کنیم و اگر خودمان صادق نباشیم و درست عمل نکنیم نمی توانیم روی دانشجویان تأثیر مناسبی داشته باشیم.

در ادامه جلسه رؤسای پردیس ها و اعضای هیأت علمی به بیان نقطه نظرات، دیدگاه ها و پیشنهادات خود پرداختند.

سپس بر اساس دستورالعمل سازمان مرکزی دانشگاه، رأی گیری جهت انتخاب نماینده اساتید انجام و آقای هادی انجم شعاع به عنوان منتخب اعضای هیأت علمی معرفی گردید.


نظرات کاربران