مدیریت امور پردیس های استان کرمان

در ستاد ترویج فرهنگ نماز دانشگاه فرهنگیان کرمان اجرای تفاهم نامه با ستاد اقامه نماز استان مورد تأکید قرار گرفت.

اولین جلسه ترویج فرهنگ نماز در دانشگاه فرهنگیان استان کرمان در سال تحصیلی جدید با هدف تصمیم گیری در خصوص تجهیز نماز خانه ها، برگزاری نشست های تخصصی نماز، اجرای تفاهم نامه با ستاد اقامه نماز استان و تجلیل از خادمین نماز    دانشگاه برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان کرمان، جلسه مذکور صبح روز یکشنبه مورخ 97/7/22 با حضور دکترعباس توان مدیریت امور پردیس های استان، حجت الاسلام محمد حسین قناد زاده مسئول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان استان، دکتر رضا صابری و دکتر پروین سالاری رؤسای پردیس های برادران و خواهران، دو تن از اساتید موظف به نمایندگی از اساتید دانشگاه، مسئولین فرهنگی مدیریت استان و پردیس ها، ائمه جماعات پردیس ها و مسئولین کانون های نماز پردیس ها در محل مدیریت استان تشکیل شد.

درابتدای جلسه دکتر توان در سخنانی اظهار داشت: باید با سعی و تلاش، فرهنگ نماز را در پیکره دانشگاه دمید و ان شاء الله بتوانیم روز به روز در دعوت و همراه کردن دانشجویان با نماز به ویژه نماز اول وقت و به جماعت موفق باشیم که این امر قطعاً باعث می شود در رسالت معلمی و نهایتاً اصلاح جامعه موفق بود.

در ادامه حجت الاسلام قناد زاده گفت: با توجه به رسالت دانشگاه فرهنگیان توقع داریم توجه به نماز به ویژه نماز جماعت کامل باشد و پیامبر گرامی اسلام صلی الله علیه و آله در این خصوص می فرمایند: هر کسی که در نماز جماعت شرکت می کند و نماز خود را به جماغت اقامه می نماید به او خوش گمان باشید. سپس رؤسای پردیس ها و سایر اعضای جلسه در خصوص برپایی نماز جماعت در پردیس ها و مشارکت حداکثری دانشجویان در اجرای این فریضه الهی راهکارها ونقطه نظرات خود را ارائه نمودند.


نظرات کاربران