مدیریت امور پردیس های استان کرمان

دکتر توان در شورای اداری دانشگاه فرهنگیان کرمان بیان داشتند :
با ایجاد فضای همدلی و مثبت نگری و پرهیز از مسائل حاشیه ای می توان فضای کاری را قابل تحمل نمود.

بیست و چهارمین جلسه شورای اداری دانشگاه فرهنگیان استان کرمان به منظور بررسی وضعیت پردیس ها در ابتدای سال تحصیلی جدید و با حضور کلیه اعضاء در دفتر دکتر توان رئیس دانشگاه فرهنگیان استان برگزار گردید .

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان استان کرمان صبح روز یکشنبه مورخ 97/7/8 جلسه شورای اداری پس از تلاوت آیات نورانی وحی با سخنان دکتر توان آغاز شد .

ایشان در ابتداء با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و قد ردانی از زحمات همکاران به ویژه اعضای شورای اداری دانشگاه  به واسطه برنامه ریزی و آماده نمودن فضای دانشگاه در کلیه زمینه ها ی آموزشی ، رفاهی و ... در شروع سال تحصیلی جدید ، اظهار داشت آنچه که فضای کاری را قابل تحمل میکند فضای صمیمیت و اخلاقی بین همکاران می باشد چنانچه قرار باشد به یکدیگر انرژی مثبت ندهیم باعث بوجود آمدن مسائل حاشیه ای می شود ولی در فضای همدلی و مثبت کارها هرچه قدر هم سخت و زیاد باشد انسان را خسته نمیکند .و همانطور که پیامبر گرامی اسلام می فرمایند با ایمان ترین شما کسی است که خوش اخلاق ترین باشد .

ولذا در آموزه های دینی تاکید فراوانی بر خوش اخلاقی و درک متقابل یکدیگر دارند و خوش اخلاقی را به معنای گذشتن از حق خود و درک دیگران دانستند .

دکتر توان در بخش دیگری از سخنان خود توصیه هایی در زمینه صرفه جویی و جلوگیری از اسراف به همکاران نموده و اظهار داشتند که با درآیت صحیح و تدبیر مناسب می توان هزینه ها را مدیریت نمود .

در ادامه جلسه دکتر صابری سرپرست پردیس خواجه نصیر الدین طوسی ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی جدید در خصوص مسائل پردیس براردان بویژه بحث برگزاری جلسه عمومی اساتید و سامانه تغذیه نکاتی را بیان داشت .

سپس خانم دکتر سالاری سرپرست پردیس شهید باهنر ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس در خصوص  روند کاری مرکز مشاوره دانشگاه و شرح وظایف و تقسیم کار نیروهای خدماتی و تاسیساتی نکاتی را بیان نمود .

در ادامه سایر اعضای جلسه ضمن بیان نقطه نظرات و دیدگاههای خود در زمینه مسائل حوزه کاری خود سخن گفتند.


نظرات کاربران